PRECIZARE Compania Națională ,,Poșta Română” privind procesul de rebranding
PRECIZARE Compania Națională ,,Poșta Română” privind procesul de rebranding
Față de informațiile și imaginile apărute recent în spațiul public, Compania Națională “Poșta
Română” face următoarele precizări:
Compania Națională ,,Poșta Română”, liderul serviciilor de poștă și logistică din țară, a
demarat în acest an un amplu proces de rebranding și diversificare a portofoliului de
branduri, proces care ESTE ÎNCĂ ÎN DESFĂȘURARE și care marchează o nouă
etapă în istoria sa de peste 163 de ani.
Poșta Română, partenerul strategic al statului, trece printr-o transformare majoră bazată
pe 3 direcții:
- Ghișeu universal – infrastructură de relație între cetățeni și companii cu instituțiile
statului; - Curierat și logistică- bază solidă de hub-uri logistice, concurent în e-commerce și
last-mile; - Servicii financiar-bancare-soluții digitale accesibile;
Strategia de rebranding presupune un pachet complex, ce include, în acord cu procesul
de transformare organizațională, o nouă identitate vizuală a companiei sub umbrela
unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate și
a unui brand endorsat.
Procesul de rebranding al Companiei Naționale “Poșta Română” este dezvoltat în
colaborare cu INOVEO CONCEPT, agenție românească de consultanță în branding și
design cu peste 20 de ani de experiență și un portofoliu extins de proiecte pentru
branduri naționale și internaționale. Procesul include toate etapele necesare pentru
construcția unui brand solid și contemporan.
La finalul acestui proces, Compania Națională “Poșta Română” va face publică noua
strategie de rebranding, cu toate componentele ei, așa cum vor fi ele definite.
Comunicare și Relații Publice