Costuri colosale. Sponsorul din umbră al Târgului de Crăciun din Craiova. Cine-i blonda care a împins sania lui Moș Crăciun în Bănie

0
86f50140-c273-3458-f87a-004b98baa9a2

Amenajarea Târgului de Crăciun din Craiova a presupus cheltuieli la nivel înalt. Deocamdată nu știm cât a cheltuit primăria Craiova pentru amenajarea locațiilor destinate copiilor din centrul orașului, dar apar primele sume din rândul firmelor prezente la târg.

Potrivit unui comunicat primit pe adresa redacției, cei de la Britta Trading ar fi investit nu mai puțin de 3 milioane de euro în atracțiile amenajate pe 5000 de metri pătrați din Târgul de Crăciun, 200.000 de euro fiind asigurați de CEO-ul companiei numai pentru „Flaying Santa”, vedeta de până acum a târgului.

Vă prezentăm, mai jos, comunicatul:

Cine este antreprenorul care a investit 200.000 de euro pentru a aduce Flying Santa la Târgul de Crăciun de la Craiova

„Flying Santa, atracția fenomen a Târgului de Crăciun de la Craiova, a devenit virală pe internet, nu doar în România, ci și peste hotare.

Filmulețele cu Moș Crăciun zburând în sania trasă de reni deasupra a 40.000 de oameni aflaţi în Piaţa Mihai Viteazul din Craiova, într-o ploaie de artificii, au adunat peste 600.000 de impresii pe Instagram și 1,8 milioane de vizualizări pe TikTok în doar câteva zile și au pus Craiova pe harta celor mai spectaculoase târguri de Crăciun din acest an în Europa.

Atracția Flying Santa adusă la Craiova este investiția asigurată de Lucia Prăjișteanu, CEO Britta Trading, cea care inovează, de la an la an, conceptul de entertainment în România, aducând mereu ultimele noutăți în parcurile de distracții tematice, la festivaluri și târguri de profil.

Flying Santa a necesitat o investiție proprie de peste 200.000 de euro, susținută integral de Lucia Prăjișteanu.

„Îmi doresc ca România să devină numărul 1 în Europa în conceptul de entertainment pentru târgurile de Crăciun, așa că aveam nevoie de această dată să aducem ceva cu adevărat spectaculos. Flying Santa a mai fost implementată în trecut doar în trei țări, Elveția, Germania și Franța, la Paris fiind chiar prezentă pe celebrul bulevard Champs-Élysées. De acum, Moș Crăciun va veni în fiecare seară la Craiova, în premieră absolută în Europa de Est, și va zbura deasupra mulțimii în sania trasă de reni. Apariția lui Moș Crăciun va avea loc seară de seară până pe 26 decembrie, începând cu ora 18:30”, declară Lucia Prăjișteanu.

Această atracție a necesitat construcții speciale de susținere și o pregătire cu cel puțin o lună înainte.

„A fost o reală provocare aducerea conceptului Flying Santa în România, fiind o mare cerere pentru furnizor din partea mai multor țări. Până și organizatorii târgurilor de Crăciun de la Londra sau Stockholm și-au dorit această atracție, însă iată că am reușit să o aduc la Craiova. Moșul din sanie este real și sunt puține persoane antrenate și specializate pentru o asemenea cascadorie. Fiind la înălțime, se iau măsuri de siguranță sporite, iar totul necesită multă grijă și profesionalism. În plus, au fost ridicate construcții speciale pentru susținerea săniei, rezultând un show cu adevărat impresionant ce stârnește emoții puternice în rândul vizitatorilor”, adaugă Lucia Prăjișteanu.

În plus, Lucia Prăjișteanu a creat, special pentru Târgul de Crăciun de la Craiova, un concept nemaivăzut până acum în România: Santa’s Land, o țară a lui Moș Crăciun. Pe o suprafață de aproape 5.000 de metri pătrați, a fost amplasat un mix de atracții de poveste: o Roată Panoramică cu peste un milion de luminițe, liftul lui Moș Crăciun, un tren care te transportă în Tărâmul Elfilor, un rollercoaster al lui Moș Crăciun tras de reni, bancheta rotitoare a lui Grinch, sania cu realitate virtuală care te duce în Țara lui Moș Crăciun, un carusel venețian cu două etaje și mașinuțe tamponabile pe un patinoar artificial.

Investiția totală în acest parc de distracții se ridică la 3 milioane de euro.

„Până nu demult, în târgurile de Crăciun din România găseai maximum o roată sau un carusel. Mi-am dorit să aduc conceptul de entertainment în cadrul târgurilor de Crăciun. Așa s-a creat Santa’s Land, un univers al distracțiilor cu un mix de atracții personalizat perioadei de sărbători. Oamenii au nevoie de magie, la orice vârstă! Este ceea ce ne apropie, ne face să zâmbim și să uităm, fie și pentru câteva ore, de provocările zilnice. Santa’s Land nu este doar un spațiu de poveste într-un târg de Crăciun, ci și o experiență care combină tradiția sărbătorilor cu tehnologia modernă”, mai spune Lucia Prăjișteanu.

Lucia Prăjișteanu este numele de referință pentru cele mai moderne și dinamice parcuri de distracții din România. Fondatoarea Britta Trading a amenajat, în ultimii 16 ani, cele mai populare parcuri de divertisment indoor și outdoor din țară, precum: primul loc de joacă modern într-un mall din România (Baneasa Shopping City), cel mai mare parc de distracții indoor din România cu singurul rollercoaster amplasat într-un mall din Europa de Est – Zorky’s Planet din AFI Cotroceni, parcurile Miramagica din Herăstrău și Mamaia, dar și legendara sa Roată Panoramică în cadrul festivalului Beach, Please 2024. Începând cu anul 2022, Lucia Prăjișteanu a amplasat cele mai mari roți panoramice în cadrul târgurilor de Crăciun și Paște din România.

Pe lângă implicarea în Târgul de Crăciun de la Craiova, Lucia Prăjișteanu va furniza anul acesta atracții tematice pentru alte evenimente similare, de această dată în București: White Side Christmas Market (sector 6) și Laminor Winter WonderLand (sector 3).”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *