NN Group și Rubio Impact Ventures lansează competiția NN Social Innovation Startup Awards în 11 țări, printre care și România, start-up-ul câștigător va primi un grant de 100.000 de euro, iar finaliștii vor primi câte un grant de 50.000 de euro fiecare

NN Group și Rubio Impact Ventures lansează competiția NN Social Innovation Startup Awards în 11 țări, printre care și România. Start-up-ul câștigător va primi un grant de 100.000 de euro, iar finaliștii vor primi câte un grant de 50.000 de euro fiecare
NN Group, compania internațională de servicii financiare prezentă pe piețele locale de asigurări de viață și pensii private, și fondul Rubio Impact Ventures lansează competiția NN Social Innovation Startup Awards pentru a susţine start-up-uri tech aflate în stadiu incipient care urmăresc să creeze un impact pozitiv în societate. Competiția are loc în 11 țări din Europa, printre care și România, și Japonia, unde start-up-urile care se concentrează pe oportunități egale și wellbeing mintal și fizic pot aplica până pe 15 octombrie. Finaliștii vor primi un grant de susținere în valoare de 50.000 de euro, în timp ce câștigătorul va primi un grant de 100.000 de euro, împreună cu suport personalizat și acces la un program de dezvoltare antreprenorială timp de un an.
NN Social Innovation Startup Awards oferă nu doar sprijin financiar, ci și acces la o rețea extinsă de experți și mentori, la un program de pregătire pentru investiții și la un potențial investitor. Competiția își propune să susțină antreprenorii din țările unde este prezent grupul NN – Belgia, Cehia, Grecia, Ungaria, Olanda, Polonia, Slovacia, România, Spania, Turcia și Japonia – care dezvoltă soluții inovatoare pentru provocări sociale complexe. Împreună, NN Group și Rubio Impact Ventures oferă expertiză complementară pentru a accelera soluțiile și inovațiile sociale.
„La NN ne implicăm pentru a avea un impact pozitiv în societate și, de aceea, am creat NN Social Innovation Fund. Acest fond susține afaceri sociale aflate la începutde drum care oferă soluții pentru a contribui la wellbeing-ul financiar, fizic și/sau mintal a oamenilor. Prin parteneriatul cu Rubio Impact Ventures nu oferim doar sprijin financiar, ci ne unim resursele pentru a ne asigura că aceste start-up-uri beneficiază de îndrumarea și sprijinul de care au nevoie pentru a-și maximiza potențialul și pentru a crea un impact durabil în societate”, a spus Fleur Hudig, Head of Corporate Citizenship la NN Group.
Start-up-urile de tehnologie cu impact social care se concentrează pe egalitatea de șanse și bunăstarea mintală și fizică pot genera schimbări sistemice în societate, dar multe dintre ele nu au resursele financiare și sprijinul necesar pentru a-și atinge întregul potențial și pentru a face o diferență pe termen lung.
Pentru a participa în competiția NN Social Innovation Startup Awards, start-up-urile interesate pot aplica până pe 15 octombrie 2024 prin completarea unui formularonline. Sunt eligibile start-up-uri cu activități în domenii precum EdTech, WorkTech, tehnologii pentru accesibilitate, diversitate și incluziune socială, incluziune financiară sau pentru acces la servicii juridice sau locuințe, precum și arii care contribuie la bunăstare fizică, mintală și financiară, longevitate și un stil de viață sustenabil.
Start-up-urile selectate pe lista scurtă vor fi anunțate până pe 5 octombrie și vor participa la interviuri online ca parte a procesului de selecție. Trei finaliști vor fi desemnați și invitați să susțină un pitch în Bilbao, în fața unui juriu de talie mondială, într-un eveniment din cadrul Impact Week Europe 2024 între 27 și 29 noiembrie, și vor beneficia de un grant pentru a se dezvolta în continuare. Start-up-ul câștigător va beneficia, de asemenea, de un program mentorat personalizat care se desfășoară timp de un an, axat pe extinderea afacerii și dezvoltarea abilităților de leadership.
NN Group and Rubio Impact Ventures launch the NN Social Innovation Startup Awards competition in 11 countries, including Romania. The winning start-up will receive a €100,000 grant and the finalists a €50,000 grant each
NN Group, the international financial services company operating in the local life insurance and private pensions markets, and impact venture fund Rubio Impact Ventures launch the NN Social Innovation Startup Awards competition aimed to boost early-stage tech start-ups that aim to create positive impact in society. The competition takes place in 11 countries in Europe, including Romania, and in Japan, where start-ups focused on equal opportunities and mental and physical well-being can apply by 15 October. Finalists will receive a supporting grant of € 50,000, while the winner will receive a €100,000 supporting grant, along with tailored support and a year-long venture development programme.
The NN Social Innovation Startup Awards offers not only financial support but also access to a broad network of experts, mentors, an investor-readiness programme and a potential investor. The focus is on empowering entrepreneurs in NN markets (Belgium, Czech Republic, Greece, Hungary, the Netherlands, Poland, Slovakia, Romania, Spain, Turkey and Japan) who are developing innovative solutions to complex social challenges. By combining corporate strength and venture capital, NN Group and Rubio are offering complementary expertise to accelerate societal solutions and innovation in this space.
“At NN, we are committed to making a positive impact in society. That’s why we created the NN Social Innovation Fund. Our fund champions early-stage social enterprises that provide solutions for improving people’s financial, physical, and/or mental well-being. By partnering with Rubio Impact Ventures, we’re not only providing financial support but also combining our resources to ensure these start-ups receive the guidance and support they need to maximise their potential and create lasting societal impact”, said Fleur Hudig, Head of Corporate Citizenship at NN Group.
People tech start-ups that focus on equal opportunities, mental and physical well-being can drive systemic change in society, but many of them lack the financial resources and support needed to reach their full potential and make a lasting difference.
Start-ups interested in participating in the NN Social Innovation Startup Awards can apply until 15 October 2024 by filling in an online form. To be eligible, start-ups must focus on advancing equal opportunities, sustainable livelihoods and well-being, operating in areas like EdTech, WorkTech, Accessibility Tech, Diversity and Inclusion, Financial Inclusion or Legal & Housing Access, as well as physical, mental and financial well-being, longevity and sustainable lifestyle.
Shortlisted start-ups will be notified by 5 October and will participate in online interviews as part of the selection process. Three finalists will be selected and invited to pitch in Bilbao, in front of a world-class jury, in an event at Impact Week Europe 2024 between November 27 to 29 and will benefit from a supporting grant to develop further. The winning start-up will also benefit from a one-year custom-built venture growth and mentoring program focused on scaling your business and developing leadership skills.