WIZZ AIR ROAGĂ CLIENȚII SĂ AJUNGĂ LA AEROPORT CU CEL PUȚIN 3 ORE ÎNAINTE DE ZBORURILE PROGRAMATE ASTĂZI
Sunt așteptate potențiale perturbări din cauza întreruperii continue a sistemului IT global al unei terțe părți
Astăzi, la fel ca toate companiile aeriene, Wizz Air se confruntă cu dificultăți tehnice extreme cauzate de întreruperea sistemelor IT globale ale unei terțe părți. Clienții Wizz Air se pot confrunta cu perturbări în întreaga rețea, serviciile de pe website și aplicațiile mobile fiind temporar indisponibile.
Următoarele servicii online nu sunt disponibile în prezent:
- Website-ul și aplicația mobilă Wizz Air;
- Sistemul de rezervare;
- Sistemul de check-in online și afișarea cărții de îmbarcare;
- Centrele de contact – rezervări noi și modificări ale celor existente.
În timpul întreruperii serviciilor, este oferit check-inul gratuit la aeroport. Prin urmare, sfătuim pasagerii să ajungă la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte de ora de plecare programată pentru a avea suficient timp pentru check-in, controlul de securitate și eventuale proceduri de sănătate sau de siguranță specifice fiecărui aeroport.
Vă mulțumim pentru înțelegerea acordată în timp ce ne confruntăm cu efectele întreruperii sistemelor IT globale. Echipa Wizz Air face tot posibilul pentru a minimiza perturbările pentru clienții noștri.